menu

Τετάρτη, 20 Μαΐου 2015

Πρωτοσέλιδο στην Espresso ο Μαλλωταίος Ηλίας Αθ. Τσίρμπας

Η απόφαση του συμπατριώτη μας Ηλία Αθ. Τσίρμπα να μεταβεί στις 19-5-2015 στην Αθήνα και να διεκδικήσει σε δημοπρασία του ΟΔΔΥ ένα σκούτερ Piaggio Beverly του 2006 και η ομοιότητα του επωνύμου Τσίρμπας με το επώνυμο του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, τον έκαναν πρωτοσέλιδο στην Εφημερίδα Espresso της Τετάρτης 20-5-2015.



«Εκατοντάδες άνθρωποι κατέκλυσαν χθες τις εγκαταστάσεις της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (ΔΔΔΥ), πρώην ΟΔΔΥ, προκειμένου να διεκδικήσουν στην προγραμματισμένη δημοπρασία κάποιο από τα 103 οχήματα που βγήκαν στο σφυρί! Φτηνά αυτοκίνητα (με τιμή εκκίνησης ακόμα και μόλις 300 ευρώ!) και μηχανάκια προκάλεσαν λαοθάλασσα, με τουλάχιστον 1.000 ανθρώπους να αναζητούν την πολυπόθητη καρέκλα.
Ορισμένοι δεν τα κατάφεραν και κάθισαν στο πάτωμα, ενώ λόγω της ατελείωτης ουράς που σχηματίστηκε έξω από την αίθουσα η διαδικασία ξεκίνησε με 40λεπτη καθυστέρηση. Ανάμεσα σε ευτράπελα και καβγάδες πρωταγωνιστής της χθεσινής διαδικασίας ήταν -αναμφισβήτητα- ο πλειοδότης Τσίπρας (!) και η μάχη του για ένα σκούτερ!
Λίγο μετά τις 9.00, όταν βγήκαν στο σφυρί 29 δίκυκλα, ο πρώτος «νικητής» ήταν ένας νεαρός, ο οποίος δίνοντας 20 ευρώ πάνω από την τιμή εκκίνησης (900 ευρώ) έφυγε με μία Yamaha R6 του 2000. Ακολούθησε το πιο ενδιαφέρον στιγμιότυπο, που προκάλεσε απίστευτη αναστάτωση! Ηταν η ώρα για ένα Piaggio Beverly του 2006, με τιμή εκκίνησης τα 1.700 ευρώ. «Τσίρμπας! Εγώ, δίνω 1.750 ευρώ!» ακούγεται σε όλη την αίθουσα, με τις αντιδράσεις των παρευρισκομένων να είναι... ακαριαίες: «Κι εδώ είσαι πια;», «Πες μας πως δεν έχει μέσο!», «Καλά, συγγενής του Τσίπρα είσαι, κι ήρθες εδώ;», «Πώς λέγεστε; Τσίπρας;» είπαν στο μικρόφωνο οι υπεύθυνοι της διαδικασίας και την ώρα που οι περισσότεροι κοιτούσαν τριγύρω αναζητώντας τον, ένας νεαρός άνδρας σηκώθηκε όρθιος και έσπευσε να αποκαταστήσει την αλήθεια: «Τσίρμπας λέγομαι, ρε παιδιά! Με “μ”. Αυτό το γράμμα κάνει τη διαφορά!» είπε ο πλειοδότης Ηλίας Τσίρμπας.
Από την Αρκαδία
Αν και ήρθε αξημέρωτα από την Αρκαδία για να αποκτήσει το σκούτερ, δεν τα κατάφερε. Το μηχανάκι κατοχυρώθηκε σε άλλον αντί 2.200 ευρώ. «Ολο αυτό παθαίνω. Μπερδεύουν συνέχεια το όνομά μου και με φωνάζουν “Τσίπρα”!
Κάθε φορά χρειάζεται να εξηγήσω ότι υπάρχει και αυτό το “μ”» είπε χαριτολογώντας ο ίδιος στην «Espresso». Μετά τις διαβεβαιώσεις ότι δεν πρόκειται για συγγενή του πρωθυπουργού, οι συμμετέχοντες... ησύχασαν.
Εξίσου ενδιαφέρουσα ήταν η διεκδίκηση μιας BMW Z3 του 1996, με τιμή εκκίνησης τα 2.200 ευρώ. Στη «μάχη» για την «μπέμπα» ρίχτηκαν μια παρέα νεαρών, μια κοπέλα που συνοδευόταν από τον πατέρα της και ένας 60άρης, οποίος βγήκε «νικητής» δίνοντας 5.000 ευρώ.
Χειροκροτήματα
Οι νεαροί τον χειροκρότησαν -κάπως ειρωνικά- για το απόκτημά του και τότε ο άνδρας είπε: «Τι θέλετε να κάνω, ρε παιδιά; Είναι για το “πρόσωπο”, που με έχει ζαλίσει. Τώρα θα με αφήσει ήσυχο»!
Επίσης ένας συνταξιούχος από τον Πειραιά είχε 200 ευρώ και ήλπιζε να αποκτήσει ένα Kawasaki kaze-r του 2000, με τιμή εκκίνησης τα 130 ευρώ. «Θα το πάρω, θα δώσω και άλλα 100 ευρώ για να το φτιάξω και θα κάνω τις βόλτες μου» είπε ο κ. Γιάννης. Ομως δεν τα κατάφερε, αφού ένας νεαρός το «χτύπησε» στην τιμή των 700 ευρώ.
«Συνολικά είναι 74 αυτοκίνητα και 29 μηχανές που έχουν κατασχεθεί σε τελωνεία ή είναι αυτοκίνητα που έχουν αποσυρθεί από τη δημόσια χρήση. Εχουμε μεγάλη προσέλευση επειδή η τελευταία δημοπρασία έγινε τον περασμένο Οκτώβριο» ανέφερε ο διευθυντής της ΔΔΔΥ, Γιάννης Χριστόπουλος, και πρόσθεσε: «Δίνονται διευκολύνσεις στους πλειοδότες, αφού θα χρειαστεί να καταβάλλουν το 10% του ποσού σε 20 ημέρες στο οποίο θα κλείσει η δημοπρασία και το υπόλοιπο ποσό είτε σε άτοκες δόσεις (72 για τους δημόσιους υπαλλήλους και 24 τριμηνιαίες για τους υπολοίπους) είτε εφάπαξ με έκπτωση 30%». Να σημειωθεί ενδεικτικά ότι με τιμή εκκίνησης 300 ευρώ είχαν ένα Rover 400 του 1999 και ένα Nissan Micra του 1995, με 350 ευρώ ένα Nissan Primera του 1995 και ένα Nissan NX του 1993 και με 400 ευρώ ένα Fiat Punto του 2001.
Η BMW του Ευάγγελου Βενιζέλου
Απογοήτευσε τους παρευρισκομένους στη δημοπρασία η απουσία από τη διαδικασία της πολυτελούς BMW που χρησιμοποιούσε για τις μετακινήσεις του ο Ευάγγελος Βενιζέλος όταν ήταν αντιπρόεδρος της κυβέρνησης! Αν και ο κατάλογος με τα οχήματα που βγαίνουν στο σφυρί δημοσιοποιείται πριν από την έναρξη της διαδικασίας, κάποιοι παραπληροφορήθηκαν από το διαδίκτυο (ανάμεσά τους και φωτορεπόρτερ!) και θεώρησαν ότι το εν λόγω όχημα θα βρισκόταν χθες στα Νέα Λιόσια.
Ωστόσο, όπως διευκρίνισε ο διευθυντής της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού (πρώην ΟΔΔΥ) Γιάννης Χριστόπουλος (φωτό), «η συγκεκριμένη BMW δεν ανήκε στον Ευάγγελο Βενιζέλο. Πρόκειται για κρατικό αποσυρόμενο όχημα, το οποίο έχει τιμή εκκίνησης τα 17.000 ευρώ. Ισως το αυτοκίνητο του πρώην αντιπροέδρου, όπως και άλλα κρατικά αυτοκίνητα, μπουν στη διαδικασία της ηλεκτρονικής δημοπρασίας τύπου eBay που δημιουργεί το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης».
Ο Παναγιώτης Τ. που «χτύπησε» τη Rolls-Royce
«Μάχη» δόθηκε για τη Rolls-Royce Silver Shadow του 1970, που βγήκε στο σφυρί με τιμή εκκίνησης τα 1.500 ευρώ!
Λάτρεις των ιστορικών οχημάτων και συλλέκτες «χτυπούσαν» με 50 και 100 ευρώ κάθε φορά, ανεβάζοντας πολύ την τιμή. Τελικά τυχερός στάθηκε ο Παναγιώτης Τ., στον οποίο κατοχυρώθηκε αντί 7.200 ευρώ!
«Είμαι συλλέκτης και λατρεύω αυτά τα αυτοκίνητα. Το συγκεκριμένο σκοπεύω να το επισκευάσω άμεσα και να το νοικιάζω για γάμους» αποκάλυψε ο ίδιος στην «Espresso» και πρόσθεσε: «Ηρθα με σκοπό να αποκτήσω τη Rolls -Royce! Μην τη βλέπεις στο χάλι που είναι! Θα αστράψει ξανά»!
Το Silver Shadow είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Rolls-Royce με μονοκόμματο σασί.
Το μοντέλο
Η κατασκευή του εν λόγω μοντέλου ξεκίνησε το 1965 και διήρκεσε έως το 1980, ενώ συνολικά κατασκευάστηκαν 25.142 τετράπορτα, δίπορτα saloon και δίπορτα καμπριολέ. Επίσης, κατασκευάστηκαν 4.915 οχήματα με μακρύ αμάξωμα.
Η παραγωγή τους χωρίζεται σε δύο στάδια και σε δύο εκδόσεις: το Shadow I από το 1965 έως και το 1976 και το Shadow II από το 1977 έως το 1980, με την τιμή του πρώτου να αγγίζει τις 6.577 λίρες Αγγλίας. Σημειώνεται ότι αντίστοιχο μοντέλο χρησιμοποιούσε για τις μετακινήσεις του από το 1975 έως το 1981 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής. Το ιστορικό κομψοτέχνημα βγήκε στο σφυρί από τον ΟΔΔΥ το 1988 και έκτοτε βρίσκεται σε χέρια ιδιωτών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου