menu

Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Επιστολή Διονύση Κόκκοτα προς τους Δημότες μας

Επιστολή Διονύση Κόκκοτα, υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου προς τους δημότες του Δήμου Μεγαλόπολης

Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,
Στις Δημοτικές Εκλογές της 26ης Μαΐου καλούμαστε να επιλέξουμε νέα Δημοτική Αρχή. Νέα πρόσωπα με όραμα και όρεξη για δουλειά, να νοιάζονται για τις ανάγκες των δημοτών και των χωριών μας, είναι απαραίτητα στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο Μεγαλόπολης.
Με βασικό κριτήριο την αγάπη για τον τόπο μου και τη διάθεσή μου για προσφορά, αποφάσισα να ασχοληθώ για πρώτη φορά με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και μαζί να κάνουμε το ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ γιατί τα χωριά μας ερημώνουν, η πόλη μαραζώνει και ο Δήμος εγκαταλείπεται στη μοίρα του.
Συντάσσομαι με όλες μου τις δυνάμεις στο πλευρό του Υποψηφίου Δημάρχου Αθανασίου Χριστογιαννόπουλου με τον συνδυασμό «ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ» γιατί κάνει ένα νέο ξεκίνημα, με νέους ανθρώπους, με νέες ιδέες, γιατί έχει τη γνώση και τη θέληση να τα αλλάξουμε όλα.
Οι λόγοι που με ώθησαν να θέσω υποψηφιότητα στις ερχόμενες Δημοτικές Εκλογές είναι οι εξής:
-    Ο μαρασμός της περιοχής μας
-    Η αδιαφορία και η εγκατάλειψη των χωριών μας
-    Η έλλειψη οραμάτων και οι ανολοκλήρωτες υποσχέσεις
-    Η κακή ποιότητα ζωής των κατοίκων της Μεγαλόπολης (οικονομικής / κοινωνικής / πολιτιστικής)
Στόχος και προτεραιότητά μου είναι η ποιοτική αναβάθμιση της ζωής των κατοίκων όλου του Δήμου, με την εφαρμογή υλοποιήσιμων σχεδίων όπως:
-    Καθαριότητα
-    Χώροι αναψυχής και άθλησης
-    Πολιτισμός
-    Σχολεία
-    Άμεσες λύσεις στα προβλήματα των δημοτών
Οι δεσμοί μου με τα Σπαναίικα και τη Φαλαισία με ωθούν να είμαι υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο της Δ.Ε. Φαλαισίας, η οποία έχει εγκαταλειφθεί από τη Δημοτική Αρχή τα τελευταία χρόνια. Οι νέοι εγκαταλείπουν τα χωριά μας αλλά και την πόλη μας και αυτό είναι το μεγαλύτερο κακό που κάνουμε στον τόπο μας. Αυτό πρέπει να το σταματήσουμε μέσα από δράσεις και ενέργειες της Δημοτικής Αρχής.
Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός και ούτε έχω σκοπό να γίνω. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα σας βλέπω στα μάτια είτε εκλεγώ είτε όχι. Δείξτε μου εμπιστοσύνη με την ψήφο σας για να σας εκπροσωπήσω στο Δημοτικό Συμβούλιο και να μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω το καλύτερο για τον Δήμο μας.

Με εκτίμηση,
Διονύσης Κόκκοτας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Μεγαλόπολης

Λίγα λόγια για μένα:
Γεννήθηκα το 1973 στο Τορόντο Καναδά και από το 1980 ζω μόνιμα στη Μεγαλόπολη. Κατάγομαι από τα Σπαναίικα Φαλαισίας και τα Μαλλωτά Μεγαλόπολης. Είμαι παντρεμένος με την Ιωάννα Παπαδοπούλου από τα Παραδείσια και έχουμε έναν 7χρονο γιό.
Αποφοίτησα από το Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο Μεγαλόπολης με πτυχίο Μηχανολόγου και ανήκω στο μόνιμο προσωπικό της Λιγνιτικής Μεγαλόπολης Α.Ε.
Διατελώ Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Μαλλωτών από το 2013.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου